יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

שולי רנד

אם כבר מדברים על ללכת למופע, אז זה הזמר,חוץ מהפן של הסאונד שיש בכל הופעה ששם אתה יכול לצעוק ואף אחד לא ישמע את הזיופים שלך,אצל שולי רנד יש משהו שהוא מעבר.חוץ מזה שאם מדברים על מוזיקה יהודית,אז השירים הם לא סתם פסוקים מולחנים,אלא שירים בעלי רבדים שאפשר להבין בכמה מובנים,וכמובן יותר ל'עמך'.

במוצ"ש האחרון הלכתי למופע שהיה לו בפתח-תקווה,וזאת הפעם הראשונה שראיתי מגזר כל כך צבעוני(חוץ מההקרנה של הארי פוטר 7,תתפלאו,אבל יש גם חרדים שקוראים ואולי אפ' יותר מכם...) היו שם חילונים,גם מהחברה ה'סוסיטי' וגם מאלה שאני בספק מה היה קורה אם הייתי רואה אותם הולכים מולי על אותה המדרכה,כנראה שלא הייתי ממשיך ללכת על אותה המדרכה... ולא עוד שהם באים למופע של 'חרדי כזה עם כובע ושטריימל'(כמובן שמדובר בהגדרה חיצונית),היו חבר'ה דתיים-לייט וכאלה שאם לא הייתי רואה שעל ראש הבן זוג יש כיפה אז לא הייתי בטוח במה מדובר,היו משפחות והיו רבנים וכן,היו גם חרדים,בקיצור, כל הגוונים.

לדוגמא את השיר "בן של מלך שעשוי מאבנים טובות" אני לא בטוח עעד כמה הבנתי לפני ששמעתי אותו במופע,אבל הוא לא עמד במקום והפיק מפיו צלילים,'יכולתי לראות אותו בכחש מערבב' הוא מציג את זה,הוא חי את זה(אל תשכחו שהוא גם שחקן...) ולא אחסוך במילים,התאורה מאד מוסיפה לאווירה.

אבל מה שבאמת שווה לחכות לו, זה הסיפורים שהוא מספר בין לבין.
הנה 2 סרטונים מהסיפורים בקיסריה,אישית לא הייתי ממליץ לראות באיכות הזו,אלא לקנות את הDVD ולהנות עד הסוף אפשר פתאום לשים לב לעוד רבדים במנגינה כשהבמאי בוחר במי להתמקד וכמובן לראות את הדינמיקה שיש בין הנגנים, אבל זה תהיה בחירה אישית שלכם אם לקנות,אני רק ממליץ.
החששות מהמופע:


פתיחה ל"אדוני המשורר"


ואם כבר אז נאי מזמין אתכם להציץ ל'מאחורי הקלעים' של הסרט "אושפיזין".מרתק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה